Levering algemeen

Bestellingen vanaf € 60 exclusief BTW, leveren wij zonder bezorg- of verzendkosten op een adres in Nederland.

Voor bestellingen onder dit bedrag berekenen wij € 7,95 extra. 

Voor leveringen  op de Nederlandse Waddeneilanden en leveringen buiten Nederland zijn de bezorg- of verzendkosten op aanvraag.

 

Wij bezorgen uw bestelling persoonlijk of met PostNL. Dit doen wij klimaatneutraal.

Ons streven is om binnen enkele werkdagen uit te leveren mits de producten voorradig zijn.

 

Over de status van uw bestelling informeren wij u per e-mail en indien uw producten met PostNL wordt verstuurd, ontvangt u een track & trace code om uw bestelling te volgen.

 

 

Levering machines

De levertijd van machines is afhankelijk van voorradigheid , uw keuze om een machine al dan niet te laten installeren en eventuele andere wensen.  De levertijd is daarom altijd in overleg.

De installatiekosten zijn niet bij de machineprijs inbegrepen en kunnen per type machine verschillen.  

Sommige machines zijn goed door u zelf in te stellen, andere moeten door een monteur afgesteld worden.

 

Wij raden u daarom aan om voorafgaand aan het plaatsen van een bestelling, even contact met ons op te nemen zodat wij één en ander met u kunnen afstemmen.

Mocht u toch alvast de bestelling online willen plaatsen maar alsnog overleg willen, vermeld dit dan alstublieft in het opmerkingenscherm bij de laatste stap in de webshop. Vergeet niet uw contactgegevens te vermelden.

In dat geval nemen wij met u contact op om uw wensen te bespreken en een leverdatum af te spreken.

 

Ook voor producten waarbij de prijs "op aanvraag" is, raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen. 

Mocht u voor deze producten toch alvast een bestelling plaatsen, dan ontvangt u een bevestiging met € 0,00.

Als u uw contactgegevens bij plaatsing vermeldt, nemen wij contact met u op om u een prijsvoorstel te doen. 

 

Over de status van uw bestelling informeren wij u per e-mail en indien uw producten met PostNL worden verstuurd, ontvangt u een track & trace code om uw bestelling te volgen.

 

 

Garantie en retourneren 

Onze producten ondergaan een strenge in-en uitgangscontrole.

Mocht er desondanks toch iets niet goed zijn of producten beschadigd raken tijdens transport, laat het ons dan alstublieft  direct na ontvangst weten zodat wij een oplossing kunnen bieden.

 

Omdat wij uitsluitend verse koffie en thee producten leveren, geldt de wettelijke bedenktijd niet voor onze voedingsproducten en kunnen wij geen retourzendingen accepteren.

Op alle overige producten geldt de wettelijke bedenktijd. Hierbij geldt dat retourzendingen alleen worden geaccepteerd indien de verpakking niet geopend is geweest en product en verpakking niet beschadigd zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.

 

Op elke machine geldt een garantieperiode. Dit kan per merk verschillen.

Ook is het in veel gevallen mogelijk om een service contract af te sluiten.

Wij adviseren u graag wat in uw situatie het verstandigst is.